5/15/2012

My two new CHROME HEARTS shirts

One of my sweet co-workers has returned from her long time honeymoon trip from NY to LA and Vegas. Umm good for 'em, I wish I could join.. no just kidding. She showed numerous brilliant photos like New York landscape, LA down town and what especially astonishing was Grand Canyon  !! Oh men, how many you guys have visited that extravaganza ?! The sky was so blue, nothing crowd on at the photo. I believe they pretty much were able to enjoy their special experience.
Before their trip, I asked her to buy Chrome Hearts T-shirts at NY store. I feel sorry that they tried to visit and were not able to find. Also I very gratitude that they visited Chrome Hearts Melrose LA instead of NY. Then the T-shirts what I post today !! Cool, so fuck'n cool !! One is LA limited tee and another is supposed to be one ff latest designs. Thanks a lot Inagaki-san, and again so sorry about yours inconvenience.

こんばんはyuheikです。
今日はいつもお世話になっている会社の同僚の方がアメリカ周遊の新婚旅行から帰ってきました。渡米前に無理を言いましてNYのクロムハーツでTシャツの購入をお願いしていたのですが、NY店には辿りつけず、代わりに移動先のLA店の方へわざわざ行っていただけたとのことで、感謝感激です!! というかハネムーンを邪魔した罪悪感が…。

ということで今日は本日お陰様で新たにgetできたクロムハーツのTシャツ2種を紹介したいと思います。1枚目は、これ見たこと無いので恐らく新作の中の一つかと、小ぶりのフレアーがカワイイ一品。

細かいのですが、以前のTシャツと比べるとまずタグが変更になりましたね、以前のはもっとヤワい感じの刺繍のロゴタグだけだったかと思いますが、しっかりしたタグに変更されていましたね。あとは首回りがかなりタイトに仕様変更されて、リブが若干太くなりました、7mm~1cmくらいかな。


クロスマークで挟まれたF・・・も新しいですね、従来品はフォントのみでしたから。



キュートです。

    
続いて2枚目は定番中の定番、都市ロゴのLA版。Los Angelesという綴りのフォントの語感が結構良い感じです。



この2枚を加え、クロムハーツのTシャツコレクションは9枚となりました。私が思うクロムTの良い所とは、

1:生地が割と分厚くてタフ。着る→洗う、をひたすら繰り返すとうまい具合に色あせ&あたりが出てきて何とも言えない風合いに変化する。首のところが伸びてくるのもいい感じ。

2:丸首+ポケTつき、というアメリカの無骨なワークウェアのド定番を踏襲。

3:ていうかクロムハーツだから。

でしょうかね、まあ3が理由になってないですが。実はデザインとか以前にこのTシャツの素材感が好きなんですよね。

0 件のコメント:

コメントを投稿