5/20/2012

1/144 HGUC RX-93 ν-GUNDOM Ver.G.F.T. Review 1st

This plastic assembling kit is a souvenir when I visited to see 1/1 scale GUNDAM in Odaiba TOKYO. Take a look my previous post if you're interested in. In fact this is the second time to build ν-GUNDOM, I remember I did make MGν-GUNDOM when I was in high school. I think I still keep that  kit. This Amuro Ray's last mobile suite is one of my best favorites in GUNDOM saga. So today I painted every parts and built legs and waists.

こんばんはyuheikです。
今日はGW中にお台場にガンダムを見に行った時に購入した限定プラモのHGUCニューガンダムVer.G.F.T.を組んでました、というか塗っていました。

今日出来上がったのはこの足と、腰ですね。ディスプレイベースはガンダムベース2のラメグリーンを事前に購入しておきました、そうサイコフレームの光ですな。


しかししくったな、今調べたところ白と黒のパーツもグロスインジェクションという特別仕様になっていたようです、確かに白は少し光沢が強いなと思っていました。思いっきりタミヤのツヤ消しホワイトとガンメタで塗ってしまいましたね、限定品の意味ねー。素組みにしておけばよかった…・

0 件のコメント:

コメントを投稿