6/04/2012

Sci-Fi Revoltech Woody & Little Green Men Review

Alright, I gotta tell you guys first, I'm no interested in Toy Story, OK ? Well, yeah when I was 10 or something, my mom gave me the first one video, the little me loved to watch these toy folks hooky dooky... Whatever, today unfortunately that little me grew up to be a dark mature. Then why I got Sci-Fi Revoltech Woody & Little Green Men ?? Yup because I loved this Little Green Men !!! Yeah, so lovely greeny one !!! I only wanted this three eyes, not Woody. I hesitated to buy it but I found it was deeply 60% (!!!) discounted at a toy store in Akihabara TOKYO. I paid, I paid to obtain this green alien ! It was such a nice deal. Oops, how can I dispose my poor Woody...

こんばんはyuheikです。
だいぶ前になりますが、GW中に秋葉原のラジオ会館の神ショップである宇宙船さんにて破格で手に入れた、特撮リボルテックのウッディー&リトルグリーンメンを紹介したいと思います。確か1,200円とかだったかな。

特リボのピクサーシリーズは、先回紹介したファインディングニモに続き2体目ですね。

リトルグリーンメンは一見首無いように見えますが、ちゃんとリボルバージョイントが仕込んであります。
つまりこんな感じで上も向ける。...激カワ。
で、アタマをパカっと割りますと、三つ目が調整できるようになっており、
 横向いたりできます。...激カワ。
はい、横向いてますね。

ところで今回この特リボを購入したのはリトルグリーメンだけが欲しかったからです、このキャラ、ディズニーの中でもかなり気に入っているんですよね。あとアリスのチシャ猫とかも好きですが。まあこれ一体に定価は出せませんが、1,200円だったらありかな、と思い購入しました。

「えっ?! 主役の僕のレビューは無し?!」

はい、すいませんウッディーさん、あなたに興味はありません。どちらかというとバズの方が好きです。というかトイストーリー自体あまり好きな作品ではありません。

...捨てようかな。

0 件のコメント:

コメントを投稿